Пређи на главни садржај

Bimask - biljno-mineralna maska

Dobrodošli dragi moji,  U pitanju je Bimask tj. biljno-mineralna maska za lice, kosu i telo brenda HERBAMELIS. Cena: 599rsd (dostupna je u Lilly drogerijama i na https://www.instagram.com/bimask_herbamelis/

 
U pakovanju dobijate 10 kesica po 5g, jedna kesica je i više nego dovoljna za jedno nanošenje na lice , vrat ili dekolte kao i na kosu. Sadržaj kesice se pomeša sa 5 kašičica 
ključave vode i promeša dok se ne napravi ujednačena masa. Prohlađena maska se nanese mekom četkom ili prstićima na kožu. Ostavi se da deluje oko 20 min , toliko je meni stajala i onda se ukloni mlakom vodom.  



Osim na licu, ovu masku možete da koristite i na kosi. Tačnije ona uspešno smiruje iritaciju kože glave uzrokovanu suvišnom masnoćom i seboreičnim naslagama, sprečava prekovremeno opadanje kose vraćajući joj volumen i zdrav izgled. Takođe, može da se koristi i na telu.

Kada je reč o kosi, sadržaj kesice se izmeša sa jednom dozom neutralnog šampona (oko 25ml). Kosa se pere na uobičajan način. Prilikom drugog šamponiranja potrebno je masirati kožu glave nešto duže i snažnije. Nakon toga se kosa ispere mlakom vodom.



Ima izražen jak miris, nekome može biti i neprijatan, meni ne smeta...
Imam jako suve delove oko nosa i suve obraze pa sam odlučila da stavim na T zonu, da isprobam, posebno na čelo gde imam dosta mitisera, i nisam pogrešila. 

Nakon uklanjanja ove maske koža bude blago crvena i upravo zbog toga odlučila sam da je i dalje ne nanosim na obraze. Crvenilo ne traje dugo i u suštini to je normalna pojava, a koža nakon ove maske nije iritirana niti isušena. Dakle, ukoliko vam koža nije osetljiva, masku bez problema možete da nanosite na celo lice.

Nakon uklanjanja maske potrebno je da nanesete proizvode za negu koje inače koristite.


Da li ste probale, i kakvi su vam utisci?

Коментари

Популарни постови са овог блога

MR Black Derma Hair Šampon protiv gubitka kose i Fiberi za kosu

Zdravo drage moje dame i gospoda, pisem Vam o novoj Derma Hair liniji za opadanje kose od brenda Mr. Black. Vec sam jednom saradjivala sa njima i bila sam prezadovoljna njihovim maskicama i serumom za lice ... Kupila bih ih opet iznova.  Hello my dear ladies and gentlemen, I am writing to you about the new Derma Hair line for hair loss from the brand Mr. Black. I have worked with them once before and I was very satisfied with their masks and face serum ... I would buy them again. Pre par meseci Mr Black izbacio je na naše tržište dva nova proizvoda za negu kose. Radi se o proizvodima iz linije Derma Hair koji su namenjeni sprečavanju gubitka kose, Derma hair fiber i šampon protiv gubitka kose.  Firma  Mr Black mi je poslala divan paket njegovih proizvoda između kojih su bila i ova dva proizvoda iz nove linije. U Derma Hair liniji nalaze se dva proizvoda protiv gubitka kose, šampon i fiber za kosu.  Derma Hair Anti-Hair Loss Shampoo Reč proizvođ

Dermix : Makeup remover and hand-nail cream

Zdravo drage moje. Danas vam konačno pišem o proizvodima brenda Dermix, u kojima sam uživala u poslednje vreme i jedva čekala priliku da svoje mišljenje i iskustvo o njima podelim sa vama.  Hello my lovelies!For today I prepared you post about products from lovely Dermix brand that I really enjoyed in the past few weeks. If you are interested in this topic turn on translate option and enjoy my post on your language! Kada su me kontaktirali iz Dermixa sa željom da mi pošalju neke od njihovih proizvoda na testianje, bio je to pravi izazov za mene da otkrijem da li su recepture Prof. Dr. Milojevića zaista delotvorne ili je sve to marketinška pompa. Naime , Dermix brend je kreiran u skladu sa najnovijim dostignućima i osnovnim principima naučne dermatologije. Svi preparati iz kolekcije služe za negu kože i stimulaciju njene prirodne sposobnosti regeneracije i zaštite.Dermix recepture su rezultat naučnog rada i dugogodišnjeg iskustva renomiranog Prof. dr M. Miloje